Ticker

16.5.09

spiderman-spiders

Volgende week moeten we naar het communiefeest van Robin, in het spiderman-thema.
Op de uitnodiging werd ons gevraagd een spin te maken en deze zou dan in het grote spinneweb in de zaal komen te hangen...

Super idee eigenlijk hè!
En zo hadden wij nog eens een reden om kreatief bezig te zijn (lees: smodderen)...

dus ik naar de AVA, voor materiaal, oorspronkelijk dacht ik aan zwarte spinnen...
Maar waarom niet in de spidermankleuren???
En dat was ook het enige wat ik in de AVA kon vinden... er was wel zwarte verf, maar geen materiaal wat voor zwarte pootjes kon doorgaan...

Vandaag zijn we dan in actie geschoten, ziehier het resultaat...
Niet slecht hè... maar het mist nog iets... nog eens bedenken wat ik er nog mee kan doen...

Jullie tips??




6 comments:

Anonymous said...

Echt tof thema! Ook heel mooi geknutseld! BMX

Unknown said...

Heel mooi, maar euh ... zie ik dat goed? Hebben jouw spinnen 6 poten?
Misschien nog iets extra harigs voorzien op het lijfje om het af te maken?

Lieze said...

shit nog iemand die het heeft gezien...
8 poten kwam nie mooi uit, maar ik ga er dan toch moeten bij aan maken, want het valt te fel op...

Anonymous said...

Awel het waren mooie spinnen die we zeker gaan bewaren. Jullie hebben er echt werk van gemaakt en eigenlijk was dat één van de hoofddoelen dat de ouders tijd maakten om met de kids te knutselen. Als de buurman zijn foto's klaar zijn stuur ik ze door daar zal wel foto van het web bij zijn .

Anonymous said...

Awel het waren mooie spinnen die we zeker gaan bewaren. Jullie hebben er echt werk van gemaakt en eigenlijk was dat één van de hoofddoelen dat de ouders tijd maakten om met de kids te knutselen. Als de buurman zijn foto's klaar zijn stuur ik ze door daar zal wel foto van het web bij zijn .

Lieze said...

super!