Ticker

16.5.09

tekenen op de muur oh ja gezeeeeeelig

Het is nochtans al eventjes geleden... ik denk het einde van de paasvakantie... maar toen ik de foto's zag, moest ik er toch weer even om lachen...
Peter en ik waren in huis nog aan het opruimen enzo... terwijl hadden de kinderen gevraagd om met krijt op het terras te mogen tekenen, ok geen probleem, netjes uitgelegd wat ze mochten en niet mochten...

Ja als je dus eventjes niet kijkt... is dit dus het resultaat...




In een mum van tijd hadden ze twee grote muren vol gekliederd...
'ik moest da van cem' klinkt het ondertussen...
Wij gaan kijken... ik moest me echt inhouden van het lachen, maar gezien zoiets echt nie mag, moest ik ze toch straffen...

Super hè, mijn picasso's... Toch hoop ik dat ze dat niet meer doen,... want achteraf moet het er ook weer af hè...

No comments: